Andøy kommune og God strek konkurrerte i kategorien «Årets kampanje overfor erfarne» i årets Magnet awards. Her ble de vurdert opp mot tungvektere som DNB, Finn.no, Skanska, RSM og EVRY. Andøy kommune og God strek ble av juryen plassert foran alle disse, men måtte se seg slått av Vipps (sølv) og prisgrossistene i Oslobyrået Good Morning (gull).Magnet awards deles ut i samarbeid med Dagens Næringsliv, amedia og finn.no.
Prisen ble delt ut i Oslo 26. april 2018.
PS. God strek as og Andøy Kommune var eneste nordnorske aktører i finalen. DS.
– Andøy kommune henvender seg ikke bare til fastlegen de ønsker seg i denne kampanjen, men også til dennes familie. De fremhever alle andre ting enn selve stillingen som er temmelig lik uansett hvor det skal være. Selve poenget med å flytte til Andøy kommune for å bli fastlege er Andøy og ikke jobben som lege. Dette syntes juryen var veldig bra. Dessuten fikk kommunen tak i fastlege og derfor blir Andøy kommune og God strek belønnet med bronse, het det i juryens omtale.
Vi deler bronsemedaljen med Andøy-fotografene som leverer Andøygull gang på gang for oss og andre, og som bidro sterkt til denne utmerkelsen: Simen Bergvik, Roy Samuelsen, Helge Rune Hellesund, Kolbjørn Harald Blix, Camilla Ilmoni, Daniele Zanoni og foto-teamet til Rock Mot Rus.

Klikk på bildet (iPad'en) over for å se annonsen.

På bildet ser du gutta bak kampanjen. Jørn Vollan enhetsleder for helse og familie hos Andøy kommune og designer, styreleder og medeier i God strek Svein Terje Kvalvik Eliassen. Foto: Magnet Awards.

Illustrasjon: Magnet Awards.

Sjekk disse også

Back to Top