May og Stig Johannessen er femte generasjons drivere på Nordtun gård i bygda Bø på vestsida av Andøya. De to ønsket å utnytte ressursene på gården optimalt – og hadde også et mål om at gården skulle bli arbeidsplass for dem begge. Nå driver de ysteri og gårdsbutikk. De har mange aktiviteter, bl.a. omvisninger, barnehage- og skolebesøk.
I tillegg så satser de på salg av andre nisjeprodukter og husflid fra Andøy. Logoen er utviklet i en prosess sammen med kunden som ønsket seg en litt barnevennlig logo.
Den hoppende glade kua skulle sette fokus på frittgående dyr på besøksgården.
Logoens form skulle gjøre den lett å tilpasse forpakninger, skilting og merking av arbeidstøy. Fontvalget her er Frisianus, et norsk skriftsnitt som gir logoen et pust av tradisjon. Vi har utviklet logo, dekorelement og etikettdesign.
I tillegg så satser de på salg av andre nisjeprodukter og husflid fra Andøy. Logoen er utviklet i en prosess sammen med kunden som ønsket seg en litt barnevennlig logo.
Den hoppende glade kua skulle sette fokus på frittgående dyr på besøksgården.
Logoens form skulle gjøre den lett å tilpasse forpakninger, skilting og merking av arbeidstøy. Fontvalget her er Frisianus, et norsk skriftsnitt som gir logoen et pust av tradisjon. Vi har utviklet logo, dekorelement og etikettdesign.